Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
    Այո
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    Այո, մաթեմատիկա բաժնի հղումը
    Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում)»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո, Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում
  • Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Ես Սեբաստացի եմ խաչբառ
  • Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական աշուն. 2023» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո, ահա հղումը
  • Վերը նշված 3 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։
    Ինձ դուր եկավ Ես Սեբաստացի եմ խաչբառ նախագիծը
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։
    Այո, ահա հղումը <<Ինքնաստուգում>>
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի հոկտեմբեր և նոյեմբեր  ամիսների  ֆլեշմոբներին։
    Այո
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    Առաջին և երկրորդ
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Ես կատարում եմ մենակով կամ իմ ընկերուհու հետ։
  • 10 միավորային համակարգով փորձիր գնահատել նոյեմբեր ամսվա ընթացքում մաթեմատիկայից կատարածդ աշխատանքը:
    Ես ինձ կգնահատեի 9 միավոր
  • Լրացրու բացթողումներդ
    Բացթողումներ չունեմ
  • Ի՞նչ նոր մաթեմատիկական նախագիծ կառաջարկես:
    Ես ոչ մի բան չէի առաջարկի
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:
    Այո
  • Մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա ֆլեշմոբի 1-ին և 2-րդ մակարդակներ.
  • Առաջին մակարդակ
  • Երկրորդ մակարդակ

Comments are closed.